دانشجویانی که به دلایلی امکان تحصیل یا امتحان نیمسال تحصیلی جاری را نداشته باشند می توانند در طی ترم حداکثر تا تاریخ (1401/10/20) نسبت به ثبت درخواست حذف ترم از طریق پرتال دانشجویی خود با توجه به نکات زیر اقدام نماید و از طریق گردش کار تا مرحله پایانی پیگیری نماید.

  • حذف ترم تحصیلی فقط تا تاریخ 1401/10/20 انجام می شود و بعد از این تاریخ امکان پذیر نمی باشد
  • حذف ترم برای دانشجویان نوبت دوم با محاسبه شهریه ترم می باشد و دانشجوی مشمول آموزش رایگان، در صورت حذف، موظف به پرداخت هزینه متغیر دروس حذف شده مطابق تعرفه دانشجویان شهریه ­پرداز دانشگاه می‌باشد.
  • حذف ترم تحصیلی با احتساب در سنوات آموزشی انجام می شود.
  • دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری فقط دونیمسال و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد فقط یک نمیسال می تواند از مرخصی تحصیلی یا حذف ترم استفاده نماید. بنابراین دانشجویانی که قبلا از مرخصی یا حذف ترم استفاده نموده اند و قصد درخواست مرخصی یا حذف ترم را دارند، در صورت داشتن بیماری و یا شرایط خاص با ارائه مدارک و مستندات می توانند نسبت به ثبت درخواست فرم اشکال آموزشی برای مقطع کارشناسی و درخواست کمیسیون بررسی موارد خاص برای مقاطع تحصیلات تکمیلی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. بدیهی این دانشجویان مذکور بایستی از طریق گردش کار درخواست خود را تا پایان پیگیری نمایند.