اطلاعیه درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی برای سال تحصیلی 1403-1402

 

سازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راستاي انجام هر چه بهتر آئين نامه و تسهيل در امر ميهمانی و انتقال دانشجويان، زمان ثبت نام متقاضيان ميهمانی و انتقال را براي سال تحصيلی 1403-1402 از طريق سامانه سجاد به آدرسhttps://portal.saorg.ir   اعلام می‌نمايد.

 

وظایف متقاضی:

دانشجو بايد با اطلاع كامل ا ز شرايط آئين نامه ميهمانی و انتقال، درخواست خود را (ميهمانی، تمديد ميهمانی، انتقال) در سامانه سجاد سازمان امور دانشجويان در موعد اعلام شده (اول ارديبهشت ماه لغايت سی و يك ارديبهشت ماه) ثبت و با اطلاع كامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلی، وضعيت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را براي تقاضاي ارائه شده اسكن و ضميمه تقاضا نمايد.

تذکرمهم: 

  • متقاضيان جهت ثبت درخواست ابتدا باید د ر سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس ا ز دریافت نام كاربري و رمز عبور از قسمت ورود به سيستم، وارد پرتال شخصی خود در سایت وزارت علوم شده و از منوي خدمات، گزینه  اداره كل امور دانشجویان داخل و انتخاب فرم درخواست ميهمانی و انتقال، تقاضاي خود را ثبت نمایند.

 enteghal

دقت شود تا زمانی كه كد  رهگيري درخواست دريافت ننموده ايد، تقاضاي شما ثبت نگرديده است .

  • اين دانشگاه صرفا درخواست هاي ثبت شده ميهمانی و انتقالی در سامانه مذكور را مورد بررسی قرار می‌دهد و از پاسخگويی به درخواست‌هاي حضوري و خارج از اين سامانه معذور می باشد.
  • متقاضی ميهمانی و انتقال، مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرايط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك ا ز اطلاعات ارائه شده، تقاضا از وضعيت بررسی خارج خواهد شد.
  • تقاضاي تمديد ميهمانی دانشجويان نيز صرفا در صورت كسب معدل مطلوب و موافقت دانشگاه مبدا قابل بررسی خواهد بود و ريزنمرات اين دانشجويان صرفا پس از تسويه حساب كامل دانشجو با دانشگاه فردوسی مشهد به دانشگاه مبدا ارسال خواهد شد.
  • متقاضيان محترم همچنين در صورت داشتن هرگونه سوال يا مشكل در خصوص سامانه از قسمت پشتيبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمايند.
  • دانشگاه هاي مبدا از ابتداي خرداد لغايت 15 تير ماه نظر خود را در سامانه اعلام و درصورت موافقت ريز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال می نمايند.
  • دانشگاه هاي مقصد از ابتداي مرداد ماه تا پايان همان ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طريق سامانه ياد شده نتيجه نهايی را اعلام می‌نمايند.

          

جهت اطلاع از شرایط پذیرش میهمان در دانشگاه فردوسی مشهد، به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://edu.um.ac.ir/index.php/fa/2015-01-04-18-44-37/2015-02-15-05-09-20

كارشناس‌این‌دانشگاه در امور نقل و انتقالات، سرکارخانم اخوان با شماره تلفن 38806605-051 پاسخگوي سوالات احتمالی شما در ساعات اداري می باشند.

                                                                  مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد